sunnuntai 12. maaliskuuta 2017

Skive, viikko 3

Taas on viikko menny, ja aika tuntuu tosissaan loppuvan kesken. Mie nautin täällä olosta ihan sikana ja ihmiset joihin oon tutustunu on aivan uskomattoman ihania! 💓'

Maanantaina olin töissä ja olo oli vähän heikko, aattelin että oon vaan väsyny, mutta maanantai-tiistai yönä iski kuume! Olin siis tiistain ja keskiviikon toipilaana asuntolassa. Täällä on nyt liikkeellä jonkunnäkönen danish flu...
Miusta oli ihana huomata, että ihmiset täällä oli huolissaan ja tarjos apua, esim. olivat valmiita hommaamaan lääkäriaikaa, käymään kaupassa jne. Jotenkin tuli yllätyksenä taas tanskalaisten ystävällisyys ja vieraanvaraisuus muita ihmisiä kohtaan!

Torstaina olin siis valmiina töihin ja sain taas niputtaa kaapeleita kaapelihyllyihin, ja perjantaina oli samaa hommaa, easy week, mutta taidan ruveta olemaan aika hyvä niputtamisessa!! :D

Käytiin torstaina luistelemassa asuntolan nuorten kanssa, harmikseni en tajunnu ottaa kuvia, mutta jos jollain niitä löytyy niin lisäilen myöhempiin blogikirjotuksiin! :)

Niputusta, niputusta!

Viikonloppuna käytiin kattoo vähän Skiven yöelämää ja sain taas tutustua uusiin ihaniin ihmisiin!

Pakko on hehkuttaa koko ajan tätä ihmisten ystävällisyyttä, oon saanu ihan mielettömästi uusia kavereita. Ja tiiän että miulla on täällä paikka, jos ja KUN vierailen täällä uudemman kerran!

Tän viikon  blogikirjotus jää vähän lyhyeks, mutta onpahan sit enempi kerrottavaa koto Suomeen ;)

-Niina

2 kommenttia:

Parma, Italia

Toinen kuukausi Italiassa meni entistä nopeammin, opin taas paljon uutta, kun menyytä vaihdettiin ja tuli monia uusia annoksia. Alkuun oli h...