tiistai 11. huhtikuuta 2023

3kk Bilbaossa





 

Kohta tulee 3kk täyteen bilbaossa ja kuukauden päästä pitäisi lähteä suomeen, onko pakko?😬

Viime kirjoituksen jälkeen olin ensin normi flunssassa ja sitten sain vielä infuenssan kolme viikkoa meni aikalailla toipuessa… Kun parannuin niin pääsin taas kunnolla työrytmiin mukaan ja olenkin siitä asti ollut tekemässä ”lihapuolen” annoksia enimmäkseen iltavuorossa joka on suurimmaksi osaksi esillelaittoa. Olen päässyt tekemään ruokaa esimerkiksi Bilbaon pormestarille ja useille michelin kokeille. 

Olen myös päässyt paremmin mukaan työporukkaan ja tuntuu että olen todellakin osa sitä, Espanjalaiset ovat todella mukavia.😌

Tällä viikolla vaihdan ”kalapuolelle” joten pääsen oppimaan nekin annokset alusta loppuun kunnolla.



                                     Asier ja oystereita Ranskasta.


Vapaa-ajalla olen käynyt salilla ja ollut paljon ulkona. Olen myös käynyt rannalla ja meressä uimassa muutaman kerran. Olen käynyt myös uusien kavereideni kanssa ulkona melkein joka viikko. Myös vanhempani ja pikkusiskoni ovat käyneet ja on ollut kiva päästä esittelemään kaupunkia myös 


            Tässä videoita karneevaleista naapurustossani Santutxussa.🥁🎺




Näköalapaikka vuorella jonne mentiin funikulaarilla.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Parma, Italia

Toinen kuukausi Italiassa meni entistä nopeammin, opin taas paljon uutta, kun menyytä vaihdettiin ja tuli monia uusia annoksia. Alkuun oli h...