lauantai 10. maaliskuuta 2018

Desde Fuerteventura con amor🌊☀💕
Täällä me olemme jo kaksi kuukautta ja sen aikana tapahtui erilaisia mieleenkiintoisia asioita. Työharjoittelun alussa me molemmat pääsimme työskentelemään respaan. Oli todella paljon töitä ulkomalaisten asiakkaiden kanssa ja näin harjoittelimme sekä englannin, espanjan että ranksan ja saksan kielet.
Minä (Sofia) olen respassa melkein kaksi kuukautta. Olen kuin työntekija, enkä kuin työnharjlittelija. Osaan tehdä kaikea ilman että joku sanoo mitä tehdä. Kielet paranevat joka päivää. Pidän todella paljon minun työstä.
Myös olin viikon animaattorina. Minulle se on helppo työ ja tuntui että se oli vaan viikko lomaa. Järjestin erilaisia aktivitteeteja ja illalla esitykset, tanssit ja leikit. 
Kuukauden päästä minä (Olga) pääsin työskentelemään baariin ja ravintolaan. Yleensä minulla on aamuvuoroja Baarissa myyn erilasia juomia ja ravintolassa olen tarjoilija.
Vapaa-ajalla käymme rannalla, ostoksella tai olemme kavereiden kanssa.
Tykkäämme tästä paikasta niin paljon emmekä halua mennä takaisin..





1 kommentti:

Parma, Italia

Toinen kuukausi Italiassa meni entistä nopeammin, opin taas paljon uutta, kun menyytä vaihdettiin ja tuli monia uusia annoksia. Alkuun oli h...