tiistai 17. lokakuuta 2023

Koko maailma on mun piha!

 "Koko maailma on mun piha." Näin sanoi 3vuotias pikku Heidi naapurin rouvalle, joka halusi tytön pois hiekkalaatikoltaan. Nyt 44vuotta myöhemmin voisi sanoa, että piha on vihdoin laajentunut. Helsingistä Vantaalle ja sieltä mutkien kautta Rantasalmelle.

Tuli vastaan kerran elämässä tilaisuus. Opiskelun ohessa maailmalle, kosketus toiseen kulttuuriin ja ympäristöön. kuva 1. Seikkailu voi alkaa. Lähtöselvitys ja laukku koneeseen ja matkaan. Kööpenhaminan kautta  Las Palmasiin , Gran Canarialle.



 Ylläolevasssa kuvassa on majapaikkani seuraavat 4kuukautta. Pieni yksiö, kylpyhuoneella. Kaikki mitä voi yksi ihminen tarvita, keittiösyvennys kaapissa 😉 Vesi, netti ja sähkö kuuluu vuokraan.

Asunto on 4.krs ikkuna kadulle, jossa joku viettää syntymäpäiviä joka yö. 

Työpaikka on 7min. kävelymatkan päässä. Siitä enemmän seuraavalla kerralla.

 


 Las Canterasin ranta. Näissä maisemissa tässä lämmössä ja meren aalloissa voi unohtaa olevansa vain yksi pieni ihminen kaukaa pohjoisesta. Tuuli heiluttaa palmun oksia istun terassilla nauttien mango daiquiria, katsellen aallokossa hyppelehtiviä lapsia vanhempineen ja mietin että "apua, mä todellakin olen täällä seuraavat 4. kuukautta, aivan mahtavaa!"  

- Näin laajeni mun piha, kertonut Heidi Niilola

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Parma, Italia

Toinen kuukausi Italiassa meni entistä nopeammin, opin taas paljon uutta, kun menyytä vaihdettiin ja tuli monia uusia annoksia. Alkuun oli h...