sunnuntai 8. huhtikuuta 2018

!Hola Bilbaosta!

Ensimmäisen työviikon on takana! Olen tullut Bilbaoon 28.3 ja minulla on ollut aikaa ennen harjoittelua, jotta tutustua kaupunkiin ja ihmisiin.
Olen työssä tarjoilijana hotelissa, jonka nimi on Melia. Hotelli sijaitsee keskustassa ja on se on viiden tähden hotelli. Henkilökunnan tutustumisen jälkeenolen aloittanut harjoittelemaan baarissa. Olen opinnut tedhdä erilaisia kahvia kahvinkoneella, olen tutustunut alkoholijuoman listaan ja alkoholin sijaintimiseen. Olen ja myös tarjoillaan juomia (viinia, jin-tonik, Campari ja Martini). Olen aloittanut oppia jin-tonikin tehtääminen. Olen myös tutustunut ruokalistaan ja hotellin hyväksymään standarteihin.  Sitä paitsi, olen tehty tavallista tarjoilijan työtä - kiilottaminen ja astian kerääminen. Olen osallistunut huonepalveluun työkavereiden kanssa.






 

4 kommenttia:

  1. Hieno kirjoitus! Kiva kuulla sinusta😀

    VastaaPoista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei täältä koleasta Savonlinnasta! Sinulla on hyvä työpaikka, olet saanut tehdä monipuolisesti erilaisia töitä ja oppinut myös tekemään juomasekoituksia. Hyvä! T. Päivi K.

      Poista

Parma, Italia

Toinen kuukausi Italiassa meni entistä nopeammin, opin taas paljon uutta, kun menyytä vaihdettiin ja tuli monia uusia annoksia. Alkuun oli h...