perjantai 22. tammikuuta 2016

Matkailuopiskelija Saksassa 1&2 viikot

Moi!
Miulta onki jääny nää blogit nyt vähän kirjottelematta,kun sain heti ensimmäisellä viikolla jonku flunssan, ja nyt tämän viikon oonki sit sairastellu jonkinlaista mahatautia. Töissä olen ollut kuitenkin niinä päivinä jolloin tunsin itseni terveeksi.
Ensimmäisellä viikolla tutustuin lähinnä työpaikkani keittiöön ja kahvilapuoleen, missä sijaitsee mikin tavara, ja olenkin ollut sitten nää kaks ekaa vikkoo keittiössä auttamassa. Olen käsitellyt kalan,kanan,kauriin/poron tms. ja naudanlihaa. Olen tehnyt jälkiruokia ja kuorinut lähinnä perunoita ja keitettyjä kananmunia. Olen ottanut kuljetuksia vastaan ja purkanut niitä.Tästä tää työharjottelu tähän asti oikeastaan koostuu.
Vapaa ajalla käytiin tällä viikolla kokeilemassa swing-tanssia, ja olen käynyt lukuisissa klassisen musiikin konserteissa. Viimeviikolla kävimme katsomassa balettia detmoldin teatterissa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Saarenmaa, Viro

Työskentelin 1.-31.7.2024 Saarenmaalla Asvan viikinkikylässä kv-vaihdossa. Paikan sain hankittua Samiedun kontaktien kautta mutta olin itse ...