keskiviikko 27. maaliskuuta 2024

Parma, Italia

Ensimmäinen kuukausi Italiassa oli aika työntäyteistä, mutta opin paljon uutta ja pääsin hyvin keittiötiimiin mukaan. Olen pikkuhiljaa saanut lisää ja lisää vastuuta ja olen saanut tehdä snackien ja kylmien alkuruokien esivalmisteluja ja esillelaittoa serviisissä. Olen myös päässyt mukaan suunnittelemaan ja toteuttamaan "8 hands dinner"-tapahtumaa, jossa oli mukana kaksi italialaista ja kaksi saksalaista Michelin keittiömestaria. 

Vapaa-aikaa ei hirveämmin ole, kun viikossa tulee tehtyä +-80 tuntia töitä, mutta parina vapaapäivänäni olen käynyt Milanossa ja La Speziassa. Italia on kaunis maa, mutta merta on ikävä, kun Parma on sisämaassa...


8 hand dinner
Minä ja sous chef Andrea





Galleria Vittorio Emanuele II
Duomo di Milano

Valo Heikkinen
 

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Parma, Italia

Toinen kuukausi Italiassa meni entistä nopeammin, opin taas paljon uutta, kun menyytä vaihdettiin ja tuli monia uusia annoksia. Alkuun oli h...