keskiviikko 23. tammikuuta 2019

Suosikki Bilbao


Terveisiä kaikille! Olen tarjoilija ja se on minun jo toinen KV vaihtoehtoa Bilbaossa. Työpaikani on Melia hotellissa. Se on 5* hotelli, jossa on baari ja ravintola. Olen työssä molemmilla paikoilla tarvittaessa ja osallistun myös huonepalveluun. Henkilökunta on ihan ystävällinen ja minulla on mahdollisuus tehdä erilaisia sekoituksia, erikoiskahvia, espanjalaista viinia ja viinaa. Palvelen asiakkaita a la carte englanniksi, mutta olen aloittanut opiskella vähän espanjaa, jotta olla vuorovakutuksessa keittiön kanssa.

Asuntoni sijaitsee Basarratessa, että myös on metron nimi. Matka töihin kestaa noin 30 min. Kannattaa ostaa Barik card ja käyttää julkista liikennetta. Asunnossa on 4 erillista huonetta, yhteinen huone, keittiö, suihku ja wc. Keitiössä on kaikki mitä tarvitset - microuuni, sähköuuni, hella, jääkaappi ja pakastin. Talvella asunnossa on ihan lämmintä. Talvisin Bilbaossa on tuulista ja sateista, mutta lämmintä noin 9-11 astetta. Ruoka ja vaatteita on halvempi kuin Suomessa.

Siinä kaikki ja tavataan taas!

Ekaterina Daineko

2 kommenttia:

Parma, Italia

Toinen kuukausi Italiassa meni entistä nopeammin, opin taas paljon uutta, kun menyytä vaihdettiin ja tuli monia uusia annoksia. Alkuun oli h...